četrtek, 13. februar 2014

Čipkasto srce

A ni tole srce prelepo? Izrezano je s šablono Impression Obsession Floral lace heart, ki mi jo je prijazno posodila ena krasna gospa (hvala, Andreja!). Da ne bi zadušila njegove lepote s preveč dodatki, sem ga postavila na kraft papir, dodala embosiran poročni napis iz Ustvarjalne skrinje, nekaj perlic in malce "zmehčala" robove z belo blazinico.

Manj je več :)


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Ko me inspirira #22 (srčki)
- Izazzovi i slatkiši #27 (Jedno srce)
- Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Get Krafty)

Lep sončen dan želim!

19 komentarjev:

  1. Se popolnoma strinjam, izrez je sam po sebi cudovit in se bolj pride do izraza na tej podlagi. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni tudi :) Čista, preprosta, nežna ... Takšna kot je ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosta, a še vedno pusti močan in čudovit vtis! Ja srček je prekrasen in napis tudi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je in vsega je ravno prav. Bela na kraft papirju pride čudovito do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a GORGEOUS card with the Floral lace heart! So Sweet :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, tudi jaz se strinjam, man je več. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole srce res ne potrebuje skoraj nobenih dodatkov. Prekrasno voščilnico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni se sviđa. predivna je.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Znova ti je uspelo. :) Zelo mi je všeč. Srce je res tako "zgovorno", da ob sebi ne potrebuje veliko drugega. Lepo.

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, preprosto ne morem verjeti, da iz vsake stvari narediš prav tisto najboljše, čestitam, res je čudovita

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna je in to srce je tako lepo čipkasto.

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo kako čudovito srce! Voščilnica je zelo lepa :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši" !

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja, še ena krasna izpod tvojih spretnih prstov. Všeč mi je, kako lepo znaš `umeriti` ravno pravo količino vsega.

    OdgovoriIzbriši
  14. A gorgeous card. I love the delicate heart.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita je in res ne potrebuje ničesar zraven. Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši.

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh what a gorgeous card, love the beautiful heart

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday challenge.

    luv

    Debby

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...