ponedeljek, 3. februar 2014

Kovček za popotnika

Naredila sem že več voščilnic v obliki kovčka, a so bile vse v velikosti klasične voščilnice. Tokrat sem se lotila večjega kovčka, A5 format. Izdelavo sem opisala v tej objavi, le da je tukaj vse malce povečano. 


Problem se je pojavil edino pri zaponkah, ker so bile vse po obliki primerne šablone med mojo zalogo premajhne ali prevelike. Rešila me je prijateljica (hvala Mateja!), ki mi je posodila Labels 22 - najmanjša šablona v kompletu je bila ravno prava. Izrezala sem dve iz kraft papirja, ju pobarvala z rjavim distressom, potem pa premazala z zlatimi tekočimi perlami (Liquid pearls), ki sem jih malo razredčila z vodo. Prav lepi starinsko zlati "šnoli" sta nastali.


Ker je kovček namenjen gospodu za okroglo obletnico, ga prijavljam na 100. izziv v CRAFT-alnici.

15 komentarjev:

  1. Super voščilnica in lepo si se znašla z zaponkami. Krasni sta, tako kot cel kovček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, ta je pa že tako velik, da bi se dalo vanj spraviti kaj konkretnega oz. bi šla z njim na daljše potovanje. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooooooo, krasen kovček, všeč mi je premaz iztekočih perlic, zelo "ponucen" nasvet.
    Hvala, da se igraš z nami v 100ti Craft-alnici, Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Trud okoli šnolic se je res splačal! Čudovito sta izpadli, tako kot cel kovček. Zelo lepa in domiselna voščilnica za gospoda, ki rad potuje (predvidevam :-)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si ga opremila. Zelo je lep.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo je lijepa. I vrlo efektno djeluje.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Še sama bi imela takšen kovček :) Čudovita in neobičajna voščilnica. S šnolami si se dobro znašla!

    OdgovoriIzbriši
  8. Originalen je in super. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Z nim bo prav lepo potovati :). Krasen je.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...