sreda, 2. julij 2014

Julijski izziv na Mavelu.com blogu

Mesec je naokoli in spet je tu izziv na Mavelu.com blogu. Ker v mesecu juliju Mavelu.com praznuje drugi rojstni dan, bomo tokrat ustvarjali na temo


V paketku izdelkov za moje julijske objave sem se razveselila tekoče maske oz. Liqiud Frisket. Najbrž večina med vami tega ne pozna. Tudi zame bi bila to novost, če se ne bi udeležila online tečaja akvarelne tehnike, kjer nam je tekočo masko predstavila Jennifer McGuire

Več o uporabi tekoče maske vam bom povedala v petkovi objavi na Mavelu.com blogu, danes vam pokažem le moj prvi izdelek, kjer sem si pomagala s tem pripomočkom.


Uporabila sem:

Vabim vas, da si ogledate še izdelke ostalih članic ustvarjalnega tima in se nam pridružite!


Izziv: Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Anything goes)

12 komentarjev:

  1. What a cute panda. Love the speckled BG. Thank you so much for playing along with us in the Anything Goes Challenge this week over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako si super ustvarila tole ozadje in ta pandica je prav ustvarjena zate.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalno ozadje, pandica pa zopet cukerček in zvezda voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, res je ta pandica kot usvarjena zate...saj nam jo pokazeš na 1001 način.
    Spet si naredila čudovito ozadje in balončki imajo pridih filca. Vem da ni, ampak izgled je noro dober ;)))
    Lep dan ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita
    iz nje prav veje razigrana razposajenost
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo vesela voščilnica
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena zelo luštna voščilnica s pando :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Vesela pandica na čudovitem ozadju. Super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Te tvoje Pandice so čudovite in tudi ta voščilnica je nekaj posebnega :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita v tvojem akvarelnem stilu! ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kot sem pri tebi že navajena, da vse štima:)) razigrana voščilnica v toplih barvah.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Ljubka pandica na čudovitem ozadju :-) Všeč mi je, da si še našpricala okoli. Pri tebi res vedno vse štima v nulo:-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...