ponedeljek, 6. april 2015

Cvetlični izziv

Praznični ponedeljek je kot nalašč, da sem si končno vzela nekaj časa za moj blogec in obenem še pogledala filmčke, ki sta jih v zadnjih dveh tednih objavljali Vladka in Tina. Pomlad ustvarjena za ustvarjanje je res vredna ogleda - in občudovanja obeh deklet, ki sta se tega lotili! Držim pesti za nadaljevanje ... Poletje ustvarjeno za ustvarjanje, pa Jesen ...... ;)

Ker sem pred kratkim naredila preprosto voščilnico z meni zelo ljubo Tinino marjetico in novim napisom Iskrene čestitke, jo prijavljam na cvetlični izziv - nagrada je mamljiva :)


Prva črka napisa ima lepo vijugico, ki sem jo zataknila za pecelj marjetice.




Hvala za vse komentarje v prejšnji objavi, sem bila prav ganjena ... in hvaležna, da sem del te čudovite ustvarjalne skupnosti ♥ Naj vam povem, da sem uspela vnaprej pripraviti še dve objavi, lahko ju pričakujete še ta teden :)

Preživite prijeten praznični dan,
Maja

16 komentarjev:

  1. Cudovita marjetica in super ideja z zataknjenim tekstom za stebel. Lepo da si zopet v svojem ustvarjalnem koticku in delis z nami ideje :-) .

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Preprosta in sončna. : )

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojla:), lepo, da so tudi pri tebi marjetice zacvetele in res je vijugica kot nalašč, da se nekam zatakne:))) Luštna je, pozdravček in čakam še vse ostalo:))))
    P.s: pa super je narejeno ozadje, zelo lepo)

    OdgovoriIzbriši
  4. This is a very pretty card! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Maja, velikokrat sem se spomnila nate in te pogrešala ;) Tvoja voščilnica je krasna in voščilo si res tako domiselno zataknila za marjetko!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako lepo! :-) Čudovita marjetica in prelepo sestavljena voščilnica. Ozadje mi je všeč. Si ga sama našteplala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja! Ozadja pa nisem sama naredila, le ob robu sem z distress blaznicami posenčila vzorčast papir :)

      Izbriši
  7. Oooo, kako lepo si uskladila barve!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za vse te lepe pohvale in nikoli se ne ve kdaj kaj takega nadaljujeva :) Zelo sem vesela, da si se nama uspela pridružit na izzivu s tole čudovito pomladno cvetočo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica in tele šablonce so res super, bo treba malo v nabavo :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja...hvala za spodbudo :-)! Voščilnica mi je pa tako zelo lepa...napis zataknjen za marjetico mi je čudovit, nepričakovan `okrasek`.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita voščilnica! Lahko izdaš napis Melita, predvidevam da so štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Renata, štampiljke so, našla sem jih na ebayu: http://www.ebay.co.uk/itm/Individual-Acrylic-Clear-Stamps-Alphabet-Numbers-3-Designs-to-choose-/201145582567?pt=LH_DefaultDomain_3&var=500307915691&hash=item2ed53603e7
      Moje so "design 1", žal jih nimajo več na zalogi, a mogoče jih še kdaj dobijo. Sicer niso zelo kvalitetne, z distress blazinicami ne pride tako lep odtis (saj se vidi na moji čestitki), ampak mi je pa pisava zelo všeč, tako da to pomanjkljivost kar spregledam :) Pa še to: velika in mala črka se držita skupaj, tako da sem jih morala vse prerezati. Tudi proizvajalec ni nikjer naveden.

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...