sobota, 25. julij 2015

Essential by Ellen July Pin-Sights Challenge

Tole voščilnico sem prav na hitro sestavila zgodaj zjutraj, ko so bile temperature še znosne in je šlo ustvarjanje lažje od rok (najbrž tudi zato, ker je bil pred menoj zadnji delovni dan pred dopustom, hehe). Dobila jo bo moja draga prijateljica, nastala pa je na podlagi spodnjega kolaža fotografij v rdeče-belo-modri kombinaciji. Črtasti vzorci so me spomnili na stencil šablono "akvarelne črte" Najlepšega para, za senčenje sem izbrala temno modro distress blazinico Chipped sapphire. Ker je za tale izziv potrebno uporabiti štampiljke in/ali rezalne šablone Essentials by Ellen, sem dodala tri rdeče cvetove, izrezane s šablonami Wild garden. Oblikovala jih je Julie Ebersole, ki je ena mojih najljubših tujih ustvarjalk. Napis je tudi iz Najlepšega para, prav tako mali srček, ki sem ga prevlekla z Glossy accents, da se lepo blešči in pride lepše do izraza na temno modri podlagi.

Thank you from the ♥

Tole pa je kolaž za navdih v mesecu juliju:

Vir/Source

Izzivi/Challenges:

Zdaj me čaka še pakiranje, jutri pa ... morjeeeee! :)

Uživajte tudi vi!
Maja

11 komentarjev:

  1. Maja, tako zelo mi je všeč mornarsko ozadje in živo rdeče rože....krasna!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ozadje v kombinaciji z rdečo je zelo lepo.
    Lepo se imejte na dopustu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se vidi, da si z eno nogo že v slani vodi! :-)) Čudovito čestitko si izdelala. Super modro-belo-rdeča kombinacija.
    Uživajte na dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Verjetno ste že na morju in boste začeli uživati. Imejte se lepo.
    Voščilnica mi deluje kot morje in v njem rdeče zvezde. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna kombinacija.
    Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prava mornarska in zelo mi je všeč.
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Blogg sem odprla po tem, ko sem to čudovito vizitko že prejela, ko mi je srce poskočilo od veselja in so mi solze zalile oči, zaradi tvoje velike pozornosti. Hvala ti :) Sedaj pa še ti uživaj v modrini in imej koš razlogov za nasmehe in radosti:)
    Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. kakšna prekrasna voščilnica je tole, enostavna, ampak popolna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...