ponedeljek, 12. oktober 2015

Roza pentlja - drugič

Ker že cel večer pišem komentarje k voščilnicam, prijavljenim na dobrodelni izziv v CRAFT-alnico, bo tole hitra objava :) Prišla sem ravno do polovice, ura je pozna, jutri nadaljujem s komentarji in objavim še dve voščilnici z roza pentljo.

Ozadje sem naredila s stencil šablonico na roza papir in dodala nekaj polperlic (zato, da sem prekrila eno temno pikico - napako v papirju). Treba se je znajti :)


Obožujem daljše napise, ki jih lahko ukriviš. S tole lepo Tinino mislijo sem pričarala vrvico za balon.


Balon NI izrezan iz vzorčastega papirja! To je namreč mislila prijateljica, ko sem ji pokazala voščilnico :) Na bel papir sem položila šablono balona, ga s svinčnikom obrisala, potem pa po celotni površini balona naštempljala drobne motive. Nazadnje sem balon izrezala in mu dodala roza pentljico.


Jutri ob polnoči se izteče rok za prijavo vaših voščilnic z roza pentljo na izziv CRAFT-alnice, do petka pa jih je treba poslati Lili in Andreji (za naslov pišite na craft.alnica@gmail.com). Hvala vsem, ki ste se odzvale!

Zdaj pa le še pošljem tale pisani balonček v Tinino oktobrsko galerijo in ponočnjakom zaželim lahko noč,
Maja

20 komentarjev:

  1. o, same super ideje - ukrivljen napis, čudovito poštempljan balon ... jaz tudi ravno še dalam rozaste.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica, tudi jaz sem mislila, da je balon iz vzorčnega papirja, dokler nisem objave tudi prebrala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica, všeč mi je napis, ki služi kot vrvica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lep balon si ustvarila s temi drobnimi štampiljkami in krasno se vije napis iz njega. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit vzorčni papir si ustvarila! Balon tako pride lepo do izraza in oko povleče k super `vrvici`. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja, prekrasno voščilnico si naredila. Izredno domiselno si poštempljala balon. Napis je pa še posebno lep in doda piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrvica, ki to ni, ampak je dosti več, je fantastična pogruntavščina.
    Poštempljan balonček je tudi nekaj posebnega.
    Krasno še pa še!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsak centimeter, ki si ga naredila na voščilnici me je impresioniral....narejen vzorčast papir v balonu, vrvica narejena z napisom....navdušena.čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Maja, sem te tudi sama "obtožila", da si uporabila potiskan papir. ;) In vidim, da sem bila v zmoti. Zelo lepo si ga potiskala.
    Zelo všeč pa mi je tudi zamenjava voščila z vrvico.

    OdgovoriIzbriši
  10. Preprosto čudovita. Tole z vzorčastim papirjem pa še dobro, da si pojasnila, saj si tudi jaz ne bi mislila, da lahko nekdo tako lepo in simetrično naštemplja drobne motive. In super ideja tole z napisom - vrvico. Pozdravček. Damjana

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna je. Najprej sploh nisem razumela zapisa, kako, da ni izrezan balon, če pa se ja vidi. Šele kasneje se mi je zasvetilo. Tako lepo si poštempljala, da sem bila prepričana, da gre za potiskan papir. Lepe barve in lep vzorček. Vrvica iz besedila je 1A.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vauuu, kako čudovit papir si ustvarila. Tudi jaz sem pomislila, da je dizajnerski, prekrasen je, lahko ga patentiraš. Pa tisti napis namesto vrvice - fantazija. Kaj vse se ne spomniš. TOP voščilnica, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sem v živo vse prešlatala in nisem ugotovila, da bi bil ponaredek:) Resnično kot čudovit dizajnerski papir in vrvica je svetovna. Res lepa voščilnica. Lep pozdrav, sedaj se pa le oddahni:) Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaz sem tudi mislila da je vzorčasti papir kupljen. Zelo dobro si ga naredila. Všeč mi je tudi da je lepa misel vrvica od balona,super ideja.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno si se poigrala z štampiljkami. Vzorček je mega. In ideja z napisom je super. Krasna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelepo si se poigrala s štampiljkami na balončku. Čudovita rozika je nastala. Čisto si me pa navdušila z napisom, ki je vrvica k balončku. :-) Krasna ideja. Tudi jaz spet ponočujem...

    OdgovoriIzbriši
  17. Narejena s z in veliko pozornostjo in tako zelo ljubka.

    OdgovoriIzbriši
  18. A veš, da sem se prav ustavila pri balonu in sem takoj posumila, da si sama ustvarila tale papir iz katerega si izrezala balon in... nisem se motila. Kdor zna, pač zna ustvarit tudi tako originalen papir in to brez ene same napake. Bravo Maja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...