ponedeljek, 28. marec 2016

Velikonočni zajčki

Tole objavo sem nameravala objaviti že v soboto, pa se je preveč dogajalo v teh prazničnih dneh ... Lepo nam je bilo.

Zaradi pomanjkanja časa sem letos naredila zelo preproste velikonočne voščilnice in pri tem uspela majčkeno zmanjšati zalogo potiskanih papirjev, ki sicer pri meni bolj redko pridejo na vrsto. Delala sem različne barvne kombinacije, tukaj objavljam samo tri, mi je pa žal, da nisem naredila ene skupinske fotke.


Zajčki držijo v tačkah pirhe, izrezane z eno od šablonic iz kompleta Velikonočno jajce, zato jih prijavljam v marčevsko galerijo Najlepšega para.


Kvadratni voščilnici sta manjšega formata in z veseljem sem ugotovila, da se eden izmed Tininih kvadratov s šivi odlično prilega. Napis je iz Ustvarjalnega dotika.


Ustvarjalna je bila tudi Nina. Natisnila sem ji nekaj velikonočnih pobarvank, ki sem jih našla pri Lii Griffith. Najprej je pobarvala tole ... za petletnico se je odlično odrezala, se vam ne zdi?


Prikupnega zajčka pa so dobili na zadnji plesni vaji pred prazniki, pobarvala ga je takoj, ko sva prišli domov :) Z rumeno, ker je to po doooolgem roza/vijoličnem obdobju zdaj njena najljubša barva :)


Upam, da ste praznike preživeli mirno in lepo. 

Hvala za obisk.
Vse dobro,
Maja


23 komentarjev:

  1. Odlična uporaba pisanega papirja:) in tista mala kvadratna je pri meni in mi je zeeeeloooo všeč:) Nina bo pa nadaljevala na tvojem blogu, med tem, ko ti ne boš imela časa:)))Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo ustvarjalni sta bili obe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatični zajčki in lepo ti je uspelo uporabiti potiskane papirje. Pohvale tudi mali mojstrici, ki je v rumenem obdobju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav lepo sta si obarvali predpraznične dni. Zelo lepo. : ))

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako pisana in puhasta druščina
    super so
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušne in barvite!Je pa tvoja Nina res lepo pobarvala tele pobarvanke, pri nas Filip s tako nagico barva, da gre vse čez rob ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe in razigrane voščilnice.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako nežne in lepe voščilnice. In mala mojstrica Nina, je res prava umetnica :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštni zajčki, Nina pa je tudi že prava umetnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisem takoj prebrala besedila ob slikah in sem se že spraševala, pa kako ti uspe narediti taka ozadja :) Vse kaže, da bo Nina prav taka mojstrica, kot je njena mama! Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepe voščilnice so nastale in tudi risbice :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Iiii, lepo sta ustvarjali obe. Vidim, da imam konkurenco pri barvanju pobarvank. Luštno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo sta ustvarjali.
    In kako kjut zajčka imaš. Kaj je to za ena šablona?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je luštkan, a ne :) Impression obsession Bunny with egg: http://www.iostamps.com/DIES/DIE275-D.html
      Šablona za jajce je zraven, ampak sem raje uporabila tisto od Najlepšega para, ker je malo manjše.

      Izbriši
    2. Ja, itak IO ... bi lahko pomislila, da je njihov, ker je tako kjut in enostaven obenem.
      Bom ene par izrezkov ob priliki od tebe nažicala :)

      Izbriši
  14. pridni, zelo lepe stvari so nastali. Nina pa res lepo barva, prav natančna je, se vidi, da je bila zavzeto pri barvanju. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Obe z Nino sta bili zelo pridni. :-) Tvoje preproste voščilnice z vzorčastim papirjem so čudovite. Zajček je strašansko simpatičen. :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. kakšne krasna voščilnice, tako lepo barvno usklajene. in pa super šablona zajčka, tako dinamična.

    OdgovoriIzbriši
  17. These are all delightful, May! I think that bunny is the cutest!! And well done using up your patterned paper!! Enjoy your day! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  18. Kakšen simatičen zajec! In všeč mi je, kako si ga kombinirala z različnimi ozadji. Vedno znova občudujem te krasne voščilnice izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...