ponedeljek, 31. avgust 2015

Scrabble obeski

Med dopustom kar nisem našla časa in volje za ustvarjanje, niti ene voščilnice nisem naredila. Edina ustvarjalna dejavnost, ki sem se je lotila, so ogrlice z obeski, narejenimi iz lesenih scrabble ploščic.


Pred časom sem brskala po spletni trgovini Ustvarjalni dotik in med izdelki v akciji našla lesene ploščice s črkami, ki so namenjene prav ustvarjanju in ne za igro scrabble. Spomnila sem se, da sem nekoč nekje na spletu videla tutorial, kako z njimi narediš luštne obeske. Navodil za izdelavo teh obeskov je res veliko, če vas zanima, poguglajte za scrabble tile pendants.


Možnosti je res neskončno veliko. Pobrskala sem med vzorčastimi papirji, ki jih imam kar precej na zalogi, pa jih redko uporabljam. Izbrane motive sem prilepila na ploščice, jih natančno obrezala ob robu in na nekatere motive dodala kristalčke. Vse skupaj sem premazala s premazom Mod Podge Dimensional Magic - treba je nanesti debelejšo plast, ki se čez noč strdi in tako zaščiti papir, hkrati pa poskrbi za lep lesk in 3D učinek. 



Še dokaz, da gre res za scrabble ploščice :)


Pisane ogrlice zadnji hip prijavljam na avgustovski izziv v Ustvarjalnem dotiku, uporabila sem:

9 komentarjev:

  1. Fuuul luštni in ideja mi je všeč, sem takoj dobila ene ustvarjalne iskrice, super si Maja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, krasni obeski in super si se znašla s temi ploščicami. Noro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, obeski so mi več kot všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pa bila pridna. Lušni obeski.

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja tole pa je orngi zanimivo - preprosto vendar učinkovito in igrivo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, kako zanimiva in prekrasna ideja! Čudovito si prepletla papirčkanje in nakitkanje :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu! Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lušno in domiselno si ustvarjala. Obeski so zelo lepi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Maja, naredila si simpatično poletno kolekcijo obeskov, idej ti res ne manjka:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...