torek, 30. avgust 2016

Dvojni diamant

... oz. double diamond fold card je moj tokratni izziv za CRAFT-alnico. Še nikoli nisem delala nobenih fancy fold voščilnic - vse je enkrat prvič, a ne :) Mi je kar všeč tale dizajn, se ga bom še kdaj lotila. Voščilnica je za dekle, ki rado potuje, zato sem uporabila Neat and Tangled Origami zemljevid sveta, ki sem ga kupila pri Tamari. Barvala sem s čopičem in distress blazinicami.

Sprednja stran voščilnice ...


z vrha ...


zadnja stran ...


in odprta voščilnica.



Hvala za obisk in prijazne besede, Nina je bila zelo vesela vaših pohval njene voščilnice v prejšnji objavi :)

Maja

15 komentarjev:

  1. I, tale je pa svetovna! Krasno pregibanje. Zelo lepa in zanimiva voščilnica. Super si jo okrasila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wawww, tole je krasna kombinacija z veliko sporočilnostjo. Vsak detajl nakazuje na 20-ta radovedna in pogumna leta. In barve, krasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw, kako zanimiva oblika čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, kolk kul. Zelo mi je všeč! Res čudovit fold.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se poigrala in nastala je res zelo zanimiva oblika voščilnice.
    Pa še barvi si super skombinirala. Prejemnici bo v lep spomin.
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je ta "svet" svvetoven:). Super razgibana in lepih barv, ko pa jo še pretipaš in pregledaš na razdalji nekaj cm, je pa še lepša:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. uauu noro lepa je, fajn barve in super si prepogibala sem in tja :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo zanimivo zložena voščilnica, lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa videt prav zakomplicirano za izdelavo, ampak je rezultat na koncu vrhunski. Čudovit motiv in krasna izbira barv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivo zložena voščilnica, krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Wauuu, tole je pa prava umetnost.Priznam pa, da sem šele na zadnji fotografiji dojela smisel tvojega kaledoskopa na voščilnici. Krasno narejeno.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo si se poigrala s prepogibi in naredila čudovito voščilnico :-)) Diamant je res zelo lep.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo WoooW Maja! Tole je pa ena prav posebna double diamond fold voščilnica. Fantastično si uporabila Origami Map <3
    En ustvarjalen pozdravček,
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, tole ja pa res nekaj posebnega. Super si se spopadla z izzivom. Čestitke!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...